Ertugrul
Ertugrul

اصلی زندگی میں ارطغرل غازی اسٹار کاسٹ

ارطغرل غازی ترکی کا مستند افسانہ اور تجربہ ٹی وی کا انتظام ہے جس کا انکشاف دیر تک پاکستانی ٹی وی سلاٹوں پر ہوا۔ اسے اپنی طرح کے دوسرے انتظامات کے مقابلے میں غیر معمولی سمجھا جاتا ہے۔ ترکی میں ، اس انتظام کا عنوان دیریلی  ہے: ایرتو رول۔ مسلم اوغز ترکوں کے تاریخی پس منظر کے پیش نظر یہ کہانی تیرہویں صدی میں پیش آتی ہے۔ یہ انتظام بنیادی طور پر ارٹگرول غازی کی سیر اور زندگی کے بارے میں ہے جو عثمانی سلطنت عثمانیہ (عثمان) کے والد تھے۔

اردو میں اردو کے نام آنے کے بعد ہی ارطغرل غازی نے اس انتہائی ناموس میں اضافہ کیا اور پاکستانیوں کے ذریعہ یہ مؤثر تھا۔ دراصل ، اس وقت اردو میں نام آنے سے پہلے متعدد افراد اس انتظام پر اچھی طرح سے تنقید کر رہے تھے۔ اداکاری کی نوعیت اور اس ترتیب سے متعلق تخمینوں کا اندازہ قطعی نہیں ہے۔ یہ غالبا. ایسا ہی انتظام ہے جس میں آپ پرنسپل منظر سے براہ راست اپنی ٹی وی اسکرین پر پھنس گئے ہیں۔ اسٹار کاسٹ اور حتی کہ معاون کاسٹ کسی بھی انتظامات یا ڈرامائی نگاری کو فتح حاصل کرنے میں ایک اہم کام سنبھالتا ہے۔

بہت سارے پاکستانی مداح ہیں جو اپنے پسندیدہ ترکش ستاروں کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں۔ ایرٹگلول غازی کی اسٹار کاسٹ کے بارے میں تفصیلات یہ ہیں۔

مشمولات

 انجین الٹان ڈیزائٹن (ارتوğرول الغازی)

 سردار گوخان (سلیمان شاہ)

 ہلیا کوریل ڈارکن (حائمہ ہاتون)

 کان تھنیر (گینڈوڈو بی)

 نورٹین سنمیز (بامسی بیریک)

 ایسرا بلگیç (حلیمہ سلطان)

 سنجیز کوکون (ٹورگٹ الپ)

 ڈیڈیم بالن (سیلکن ہاتون)

 برکو کیرتلی (گوکے ہاتون)

 ہانڈی سباşı (اکوز ہاتون)

 کیویٹ اطین گونر (دوان الپ)

(انجین الٹان ڈیزائٹن ارتوğرول الغازی)

انجین الٹان ڈیزاٹن نے سلیمان شاہ اور حلیم ہاتون کے تیسرے بچے ارٹگرول غازی کی ملازمت سنبھالی۔ اسی طرح وہ گینڈز الپ ، سیوسی بیے ، اور سلطنت عثمانیہ کے منتظم عثمان گازی اول کے والد ہیں۔ یہ انتظام میں مرکزی کردار ہے ، جو دیکھنے والوں کے ذریعہ سب سے زیادہ پسند کیا جاتا ہے۔

انجین التن دذیتان کا تصور 26 جولائی 1979 کو ازمیر میں ہوا تھا۔ اس کے غیر معمولی دادا دادی یوگوسلاویا کے ترک کارکن اور پرسٹینا سے البانی باہری ہیں۔ انہوں نے متعدد ترک انتظامات اور نقل و حرکت کی فلموں میں نمایاں ملازمتیں قبول کی ہیں۔ اس کے علاوہ انہوں نے لاس اینجلس مووی ایوارڈز میں فلم بیر آووک ڈینس میں اپنی پیشی کے ساتھ بہترین اداکار کا ایوارڈ بھی جیتا۔ اسے نیسلیہ پہنچایا گیا ہے ، جوڑے کو ایک طویل عرصے سے کھڑا کیا گیا ہے اور ان کا ایک ساتھ ایک حیرت انگیز بچہ ہے۔

سردار گوخان)  سلیمان شاہ)

سردار گوخان نے کہانی کے ایک اور ڈرائیونگ کردار سلیمان شاہ کی ذمہ داری سنبھالی ہے۔ وہ کیی محفل کے قائد اور ارتوğرول ، گنڈوڈو کے والد کی حیثیت سے حاضر ہوا ہے۔ وہ ایک اور مشہور ترک آن اسکرین کردار ہے جو اب متعدد برسوں کی نمائندگی کرنے کے شعبے سے وابستہ ہے۔

ہلیا کوریل ڈارکن ) حائمہ ہاتون)

ہولیہ کورل ڈارکن ارٹورول ، گینڈوڈو ، سنگورٹیکن ، اور دیندر کی ماں کی ذمہ داری سنبھال رہی ہیں۔ اس سلسلے میں انھیں سلیمان شاہ کی شریک حیات اور عثمان گازی اول کی دادی کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔ ہلیا ڈارن کا تصور 27 اپریل 1951 کو ترکی ، ازمیر میں ہوا تھا۔ وہ 1970 کی دہائی سے ترک شو انڈسٹری سے وابستہ ہیں۔ اس کا ایک بہت بڑا پیشہ ہے اور ایرتوğرول غازی شاید بہترین کام ہے۔

یہاں اس کی کچھ تصاویر ہیں جو اس کا ایک پہلو دکھاتی ہیں جسے دیکھنے والوں نے اسکرین پر نہیں دیکھا۔

کان توانیر ) گینڈوڈو بی)

کان تسنار کو سلیمان شاہ کی اولڈ اولاد اور ایرٹورول کے سب سے زیادہ تیار شدہ لواحقین کے مرکزی ملازمت کی توقع ہے۔ وہ کہانی کو ایک سے زیادہ طریقوں سے آگے بڑھاتا ہے اس حقیقت کے باوجود کہ اس کا کردار منفی ہے۔ کردار کی ترقی بلاشبہ دیکھنے والوں کو سوالیہ نشان بنائے رکھے گی۔ ایرٹگرول غازی ان کا بہترین اور حالیہ کام ہے۔

نورٹین سنمیز ) بامسی بیریک)

بوری بائرک اس انتظام کا ایک انتہائی قابل قبول کردار ہے جس میں ایرٹگلول غازی نے نورٹن سنز نے خوبصورتی سے کھیلی تھی۔ انہوں نے کہا کہ سب سے زیادہ مستحکم Alp ادا کرتا ہے. وہ اسی طرح سلیمان شاہ ، حائم ہاتون اور ایرٹگلول بی کے مرکزی دربان ہیں۔

ایسرا بلجیç (حلیمہ سلطان)

ایسرا بلجیç ایک نمایاں ترک آن اسکرین کردار اور ماڈل ہے جو انتظامات میں حلیم سلطان کی ملازمت سنبھالتی ہے۔ ہالیم سلطان ایرٹورول کی اہلیہ ہیں اور انتظامات میں گینڈز الپ ، سیوسی بی اور عثمان غازی اول کی والدہ ہیں۔ وہ اس انتظام میں ایک قابل بھروسہ شریک حیات کی حیثیت سے نمودار ہوتی ہیں اور وہ اپنے قبیلے کو محفوظ بنانے کے لئے طاقت کے ساتھ لڑی گئیں۔

سینگز کوکون ) ترگٹ الپ)

سینجز کوکون کہانی کا ایک اور بنیادی کردار ہے۔ وہ ایرٹوyرول کے تین الپس میں سے ایک کے طور پر ظاہر ہوا ، بامسی بیئرک اور دوان الپ کے ساتھ ، جو اس کے رشتہ دار روح تھے۔ اس کی کہانی اور کردار دوسرے ڈرائیونگ کرداروں کی طرح ہی پرکشش ہیں۔

برکو کیارتلی ) گوکے ہاتون)

برکو کراتلے نے حلیم ہاتون اور سلیمان شاہ کی قابل قبول چھوٹی بچی کی ملازمت سنبھالی۔ وہ سیلکن ہٹن کی چھوٹی بہن ہے۔ وہ ایرتوğرول کے ساتھ دل چسپ ہے لیکن اسے کبھی بھی شادی کرنے کا موقع نہیں ملتا ہے۔ اس کی ملازمت ہر وقت یقینی ہے اور کردار خود ہی پرتوں ہے۔

(آیکوز ہاتون)

اسی طرح ہانڈی سبا نے بھی کہانی میں ایک اہم کام سنبھالا ہے۔ اس انتظام میں ، وہ نوجوانوں کی پیاری ہے اور اس کے علاوہ ترگوٹ الپ کی بنیادی شریک حیات ہے۔ وہ کمان کے ساتھ ناقابل یقین حد تک قابل قبول ہے۔ کہانی میں ایک ٹھوس خاتون کردار جس کو دیکھنے والوں نے پسند کیا ہے۔

کیویٹ اطین گونر ) دوان الپ)

اس کہانی کا ایک اور مرکزی کردار ، کیویت آئتین گونر ، ارگٹورول کے تین الپس میں سے ایک کی سرگرمی کو قبول کرتے ہیں ، ساتھ ہی اس کے ساتھ روحانی تعلق رکھنے والے ترگوٹ الپ اور بامسی بیئرک بھی ہیں۔

اس میں کوئی شک نہیں ، ترک اسکرین کرداروں میں خود کو مکمل طور پر تبدیل کرنے کی مہارت ممکن ہے تاکہ وہ ان ملازمتوں کے قابل ہوں جو وہ کسی بھی انتظام میں کھیل رہے ہیں۔ اسکرین پر ان کرداروں کا ایک حص perceiveہ سمجھنا مشکل ہے ، تمام چیزوں پر غور کیا جاتا ہے ، اس وجہ سے کہ ان کی علامتیں اسکرین پر اتنی قائل ہیں۔ اسی طرح اس کے پیچھے ایک اور محرک ہے کہ کیوں دیکھنے والوں کو جلدی سے ایک مختلف کائنات میں منتقل کردیا جاتا ہے۔ ایرٹگرول غازی دنیا جو اسکرین پر بناتا ہے وہ قابل بیان ہے لیکن یہ عملی طور پر نظر آتی ہے۔ بالکل ، ان کرداروں اور عمومی نظاروں کو اتنا دلانے اور سمجھدار بنانے کے بجائے مشکل کام کا ایک بڑا کام۔

ارطغرل غازی کا یہ کون سا ستارہ آپ کا انتخاب ہے؟ ذیل میں ریمارکس طبقہ میں اپنے نقطہ نظر پیش کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *